۱۳۹۸ بهمن ۲۷, یکشنبه

متن تولد فرزند ، دختر و پسر + متن تبریک تولد مادر به فرزند دختر و پسر

متن تولد فرزند

متن تولد فرزند ، دختر و پسر + متن تبریک تولد مادر به فرزند دختر و پسر
متن تولد فرزند ، دختر و پسر + متن تبریک تولد مادر به فرزند دختر و پسر همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن تولد فرزند

پسر کوچولوی عزیزم
از وقتی وارد زندگیم شدی
هیچ چیزی مثل قبل نیست
زندگی بدون تو رو نمی تونم
تصور کنم عزیزم به داشتنت افتخار می کنم
و دوستت دارم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزند دختر

دختر ماهم!
باور کن ماه‌هاست
زیباترین جملات را
برای امروز کنار میگذارم،
امشب اما
همه ی جملات فرار کرده‌اند
از شوق این شب عزیز،
همین طور بی وزن و بی هوا
تولدت مبارک.

متن تولد فرزندم

دختر خوبم!
حقارت واژه‌ها را وقتی دیدم
که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند،
به اندازه تمام خوبی‌های‌ دنیا
دوستت دارم. تولدت مبارک عزیزم
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزندان

پسر عزیزم!
وقتی شمع های کیک تولدت رو فوت می کنی
به یاد داشته باش
که عشق تو مثل شمعیه
که تا ابد توی قلب من و پدرت می سوزه
دوستت دارم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزند دوقلو

شکفتن گل زیبایم
در دشتی از یاس های مهربانی
با آرزوی روشن ترین فرداها
برای دختر مهربانم
تولدت مبارک عزیزم

متن تولد فرزندانم

پسر کوچولوی عزیزم
از وقتی وارد زندگیم شدی
هیچ چیزی مثل قبل نیست
زندگی بدون تو رو نمی تونم
تصور کنم عزیزم به داشتنت افتخار می کنم
و دوستت دارم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزندپسر

دختر گلم!
از وقتی زاده شدی،
نگاهت را قاب میگیرم.
در پس ان لبخند که به من
شور و نشاط زندگی می‌بخشد.
امروز روز توست…
تولدت مبارک.
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزند اول

پسرم! تولدت را
در حالی تبریک میگویم که به تو دلگرمم.
به تویی که برای خودت مردی شده‌ای
و شمع‌های تولدت را
با غرور و سربلندی فوت میکنی.
دوستت دارم.

متن تولد فرزند دوم

دختر کوچک من
شکر خدا یکتا
عطا نموده بر ما
نوگلی نازو زیبا
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزند به مادر

دختر آسمانی من،
جهانم با تو شکرانه‌هایش بیشتر است
و تو عاشقانه‌ترین
باور خواب و بیدار منی.
تولدت مبارک.
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزند دخترم

و امروز دوباره متولد می شوی
و شمع ها ، که سهم توست از زندگی
و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند
و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت
و عطری که نصیب پروانه هاست
و تو سهم من از تمام زندگی
تولدت مبارک دختر نازم

متن تولد نوزاد دختر

گل زیبای زندگی من،
عزیز و دردانه من،
مایه مباهاتم!
تولدت مبارک.
⇔⇔⇔⇔

متن تولد نوزاد دخترم

و امروز دوباره متولد میشوی
و شمع ها ، که سهم توست از زندگی
و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند
و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت
و عطری که نصیب پروانه هاست
و تو سهم من از تمام زندگی
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تولد بچه دختر

بهترین دختر جهان!
برای تولدت دامن تو را
پر از هدیه‌های‌ کوچک و بزرگ آرزوهای خوبم میکنم.
تا سالها شاد و موفق و با خدا باشی.

متن تولد کودک دختر

دختر گلم!
قشنگ ترین تصویر عمرم
عکس نازنینی از اولین دیدن توست
خوش موزیک عمرم
یادگار دلنشین اولین خندیدن توست…
تولدت مبارک… دوستت دارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر