۱۳۹۸ اسفند ۲۶, دوشنبه

متن زیبا تحویل سال نو ، پیام تبریک و متن ادبی و اداری سال نو دوستانه

متن زیبا تحویل سال نو

متن زیبا تحویل سال نو ، پیام تبریک و متن ادبی و اداری سال نو دوستانه همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن تبریک سال تحویل عاشقانه

خداوندا ، در سال جدیدی
که در راه است از تو میخواهم
به خواب دوستانم آرامشی واقعی
، آسایشی در بیداری، و زندگیشان را
عاقبت بخیری ببخشی
مهرشان را وفاداری
و عمرشان طولانی
به روزی و مالشان برکت
و جسمشان سلامت
دوستهای خوبم، مهربونهای من،
پیشاپیش سال ۱۳۹۹
این نوروز باستانی مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه تحویل سال نو

همیشه پایان سردی و خزان
سردی و زمستان
نور و سرسبزی
شادی و سرزندگی می باشد
تا رسیدن سال نو فقط چنذ قدم مانده است

متن عاشقانه لحظه تحویل سال

خدایا زمان در گذر است
و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول
و به ناچار
تغییر تغییر تغییر
پس برایت آرزومندم
که زندگیت به بهترین ها تغییر کند
عیدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه برای تحویل سال

بهار از راه می رسد
اما می‌دانی چطور؟
بهار که می آید
آمدنش با آمدن تو یکی است!
عشقم
پیشاپیش عیدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه برای تحویل سال نو

بهار را دوست می داریم
با عشق دوست می داریم
در کننار عشق می خواهیمش
عاشقان بهاری عاشق تر شوید
بهار را استشمام کنید
پرستو های عاشق هم در اه هستند
در کنار هم شاد بمانید

متن تبریک سال تحویل عاشقانه

بوی بهار را استشمام می کنی؟
من خواستم بهت یادآوری کنم بهار در اه است
دعا میکنم تو این سال جدید دلت شاد شاد باشه
البته کنار خودم
عشقم پیشاپیش سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه تحویل سال نو

عید نوروز پاسداشت نو شدن طبیعت
و به تعبیری نو شدن زندگی است،
اما زندگی من زمانی نو شد که تو وارد زندگی ام شدی،
و فقط در سالگرد ازدواج مان است
که احساس نو شدنی دوباره خواهم داشت.
عید نوروز ۹۹ پیشاپیش مبارکت باد، عزیزترینم.
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه لحظه تحویل سال

آدمیزاد با افکارش رشد می کند
با رفتاری که دارد پیش دیگران شرافت پیدا می کند
و با توجه به اعمالی که دارد مورد احترام قرار می گیرد
تقدیم به شما همکار عزیزم

متن عاشقانه برای تحویل سال

چه زیباست
درس آموختن از طبیعت و بهاری شدن
با تمنای استجابت دعای
حول حالنا الی احسن الحال
بهارتان قرین شادی و آرامش
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه برای تحویل سال نو

یک سلام قشنگ
تقدیم به کسی که نامش در بهار من
یادش در اندیشه من و محبتش در قلب من
و دیدارش آرزوی من است
عیدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک سال تحویل عاشقانه

سال نو ،
از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد
وقلب من نیایش می کند:
خدایا! مرا متبرک کن
تا هر روز که در راه رسیدن
به «تو» گام بر میدارم

متن عاشقانه تحویل سال نو

با هر آنچه خوبی و بدی
هر آنچه که بود و گذشت
هر چه شد و گذشت
برگی دیگر افتاد
سالی دیگر رفت
و سالی جدید آمد
بهارت شاد
روزگارت بهاری
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه لحظه تحویل سال

در عید نوروز همه یاد دوستان می کنند
ولی من تمام لحظه لحظه هایم را به یاد تو سپری خواهم کرد
و عید نوروز تنها یکی از همان لحظه های دوست داشتنی برای من است،
آن هم برای چند باره یاد کردنت. عید نوروزت پیشاپیش مبارک.
به یادت هستم، به یادم باش و همیشه سلامت و شاد بمان.
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه برای تحویل سال

عید نوروز رسم زیبای دیرینه ای است
که سال های سال است به آن پای بند مانده ایم
و گرامی اش می داریم،
عهد بین من و تو نیز رسم عاشقانه ای است
بین ما که به آن سال ها پای بند خواهیم ماند.
عید نوروزت پیشاپیش مبارک
و تعهدمان محکم و استوار تا ابدیت.

متن زیبا برای تحویل سال نو

عید نوروز آغاز بهاری است با طراوت و دلپذیر
با درختانی در حال سبز شدن و زندگی پیدا کردن،
بعد از زمستانی که تمامی درختان بی برگ هستند
و آرام و در خود خوابیده، اما فصل عاشقانه های من و تو
هیچ فصل زمستانی را در تقویم خود نخواهد داشت؛
چراکه هم من از عشق تو لبریز هستم و
هم تو سرشار از عشقی صادقانه، زندگی مان
همواره بهاری باد. عید نوروزت پیشاپیش مبارک.
سال نویی پر بار داشته باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر