۱۳۹۸ اسفند ۱۷, شنبه

متن چهارشنبه سوری مبارک ، عشقم + متن ادبی درباره چهارشنبه سوری

متن چهارشنبه سوری مبارک

متن چهارشنبه سوری مبارک ، عشقم + متن ادبی درباره چهارشنبه سوری
متن چهارشنبه سوری مبارک ، عشقم + متن ادبی درباره چهارشنبه سوری همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن چهارشنبه سوری

سلامتیه اونایی
که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم
همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت
تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن
⇔⇔⇔⇔

متن چهارشنبه سوری مبارک

چهارشنبه سوری است.
از خانه بیرون نرو
میترسم گرمای چشمانت را
با آتش اشتباه بگیرند…

متن در مورد چهارشنبه سوری مبارک عشقم

چنین گفت زرتشت :
که سوزانید بدی را درآتش
تا ز آتش برون آید نیکی پس
تو نیز چنین کن
چهارشنبه سوری مبارک…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چهارشنبه سوری مبارک

سوختن غصه هات
تو آتیش
چهارشنبه سوری
آرزومه !
⇔⇔⇔⇔

متن چهارشنبه سوری مبارک عشقم

واست آتیش روشن کردم
که آخر زمستونه چهارشنبه ی آخر سال
قلب من آتیش بارونه
غم هاتو آتیش میزنم
سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه
از عشق میون من و تو
عشق جان چهارشنبه سوری مبارک…

متن چهارشنبه سوری مبارک

ایرانیان شب سرد را به آتش می‌ کشند
به امید روزهای گرم و نیک
بهارتان همچون آتش اهورایی
چهارشنبه سوریتان خجسته و نکو…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چهارشنبه سوری مبارک عشقم

چهارشنبه سوری
مقدمه عید نوروز است
و آتش چشمانت
مقدمه عشقبازی ما
چهارشنبه سوری مبارک…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چهارشنبه سوری مبارک

سرخ میشوی وقتی
می شنوی دوستت دارم…
زرد میشوم وقتی
می شنوم دوستش داری
“چهارشنبه سوری”
راه انداخته ایم
سرخی تو از من
زردی من از تو!
همیشه من می سوزم….
و همیشه تو می پری….

متن در مورد چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری چیست؟
روزیت تاریخی که فقط ایرانی ها
با انفجار خود و دوستان و همسایگان
و مفقودالاثر شدن
ان روز را گرامی میدارند
⇔⇔⇔⇔

متن چهارشنبه سوری مبارک عشقم

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال
برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم
کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را
به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم
تا آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم
چهارشنبه سوریت مبارک…
⇔⇔⇔⇔

متن چهارشنبه سوری مبارک

خوبه پاکستانیا
چهارشنبه سوری ندارن
وگرنه خدا میدونه
چی میشد!!

متن در مورد چهارشنبه سوری عشقم

مردم
به چهارشنبه سوری
نزدیک می شوند
من
تمام سال
در چهارشنبه سوری
چشمانِ
تو
هستم
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری نزدیکه ،
یه وقت نری از رو آتیش بپری
آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره
رو آتیش کباب میشه !…
⇔⇔⇔⇔

متن چهارشنبه سوری مبارک عشقم

عشق جان
سوختن غم هایت
در آتش چهارشنبه سوری
آرزوی من است.
چهارشنبه سوری مبارک…

چهارشنبه سوری مبارک

سهم من از چهارشنبه سوری
همین شده که آتش را نگاه کنم
و به یاد آتشی بیوفتم
که ز به جانم انداخت…

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر