۱۳۹۹ فروردین ۳۰, شنبه

اس ام اس وقت افطار ، شعر عطش و صلوات برای ماه رمضان + شعر ماه رمضان شاد

اس ام اس وقت افطار

اس ام اس وقت افطار ، شعر عطش و صلوات برای ماه رمضان + شعر ماه رمضان شاد
اس ام اس وقت افطار ، شعر عطش و صلوات برای ماه رمضان + شعر ماه رمضان شاد همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

اس ام اس وقت افطار

ماه رمضان،
ماه مفروش کردن قدوم شب قدر
با اشک‌های شوق برای درک
«زیباترین لحظه حیات انسانی» است
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس افطار

هرچه داریم از خداست
و هرچه توان داریم برای خدا باید خرج کنیم.
با ادب خاص خود
وارد این مهمانی بی مانند بشویم…
ماه رمضان بر شما مبارک

متن وقت افطار

بوی رمضان می‌آید؛
بوی خوش قرآن
و شمیم شکوفه‌های دل انگیز
مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا.
⇔⇔⇔⇔

پیامک افطار

ماه رمضان،
ماه برچیده شدن،
«بساط شیاطین» از عرصه زندگی
اولاد آدم و حضور ملموس ملائک
در اطراف «صائمین مشتاق شیدایی» است!
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس وقت افطار

ای خالق آلاله ها،ببر من و یه شب حرم
از در خونه ی حسین،کجا رو دارم که برم
آی عاشقا مثل شما،این همه ی حرف منه
فقط امید ما همین،گریه و سینه زدنه

اس ام اس افطار

به زیر بار معصیت،قد کمون اومدم خدا
به محضرت یه بار دیگه،پشیمون اومدم خدا
ببین پاسفره ی دعا،اشکای این سینه زن و
میگه میون گریه هاش،ببخش من و،ببخش من و
⇔⇔⇔⇔

متن وقت افطار

بوی خوش گدایی
و خواستن در دعای سحر
از معبود می‌آید،
لحظات دلنشین عالم قبر از ابوحمزه.
⇔⇔⇔⇔

پیامک افطار

ماه رمضان،
ماه کشیده شدن خط گذشت
و غفران الهی بر خطاهای گناهکاران
در سایه «الغوث الغوث های عمق جانی» است!

اس ام اس وقت افطار

این نفس خداداد بود سنجش ایمان
هان، تا نکنی یک سر مو لغزش ایمان
گر پنج خواس من و تو روزه نگیرد
یک روزه ی تن نیز بود کاهش ایمان
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس افطار

ماه رمضان،
ماه چیده شدن «مائده‌های آسمانی»
بر سفره جان‌های رسته
از خاک و متصل به «انوار اهورایی» است.
⇔⇔⇔⇔

متن وقت افطار

خداوندا! فرموده بودی
که بر بندگان، رئوف و مهربانی
و بر گنه کاران، عطوف و بخشنده؛
ولی من هیچ گاه این حقیقت را
به خوبی اکنون درنیافته بودم.

پیامک افطار

در ماه شریفم،به خدا ،از خودم آزاد
از چون و چرا رسته و از درد و غم آزاد
چندیست، که در فکر دل خود شده ام من
دور از همه هنگامه ز فکر شکم آزاد
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس وقت افطار

خدایا کمک کن
چترِ گناه را در بارانِ رحمتِ رمضان
و غیر رمضانت بسته نگه داریم..
آری؛ چترها را باید بست، زیر باران باید رفت …
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس افطار

ماه رمضان،
ماه شکستن «بت‌های نفس»
و سجدهء عشق بر درگاه
«عاشق و معشوق آفرین نامتناهی» است».

متن وقت افطار

روزه، تمرین کلاس زندگی
درس ایثار و خلوص و بندگی
روزه، زنجیر هوا گسستن است
دیو و بت‌های درون بشکستن است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر